Tuesday, December 30, 2008

AKU KENA CABUL!

Kali ini aku ingin menceritakan tentang perihal kehidupan yang semakin tenat ibarat barah dalam kehidupan, kalau kita renungkan kembali kata-kata alim ulama tentang akhir zaman akan terjadi bermacam-macam peristiwa yang aneh atau ganjil dan tak dapat diterima oleh akal kita yang waras. Kalau dulu kaum perempuan kalaulah kita terpandang betisnya yang gebu alamak mukanya merah seperti udang yang kena salai tetapi sekarang apa yang berlaku adalah sebaliknya. Terlebih dahulu aku menyusun sepuluh jari mohon kemaafan sekiranya ada kaum hawa yang membaca blog ini..maksud aku bukan semua kaum hawa macam tu tetapi boleh dikatakan melebihi dari 70% ini pendapat aku jadi yang baik tu buatlah panduan yang buruk kita sama-sama jauhi dan minta perlindungan dari yang maha esa..Kalau dulu nak tengok tempat sulit kaum ni kita kena bersusah payah..maksud aku kita kena tahu masanya kena tahan gigitan serangga seperti nyamuk dan terpaksa berkongsi dengan rakan-rakan yang sama-sama dalam arena ini..maksud aku lubang yang berdiameter lebih kurang 4mm kena kongsi sampai 3 atau 4 orang lebih pada tu tak boleh sebab tak cukup ruang..ok berbalik kepada kisah kaum hawa zaman sekarang ini bukan kutukan sebab akupun ada anak perempuan juga jadi sekadar sebagai peringatan atau untuk menyedarkan mereka mereka ini sebab aku sayang sangat kaum hawa ni. mak kita, adik perempuan kita, nenek kita semua tu bukankah kaum hawa jadi sayangilah mereka itu..kebanyakan kaum hawa zaman sekarang katanya mereka ini golongan moden yang mengikut gaya arus kemodenan maka perasaan malu itu sudah tidak wujud lagi itu dalam keadaan sedar ataupun tidak aku tak tahu la nak cakap..pertama mereka ni lebih gemar mendedahkan tubuh badan mereka yang menggairahkan (itu pada aku kau orang aku tak cakap apa-apa) untuk di nikmati oleh lelaki yang bukan muhrim sampai ada yang berpakaian tapi macam tak pakai apa-apa..lurah belakang lurah depan mphergh! buat jantan-jantan macho meleleh wa cakap lu..ada yang hilang pertimbangan maka berlaku macam-macam peristiwa ada yang geli,sakit,sedap dan yang azab sekali sampai membawa maut..dalam bab ni siapa yang salah? akuuu juga..nasib kita kaum adam..nak kata dia orang tak bermaruah kalau diusik tahu pula malu ataupun marah..habis tu nak buat macamana, lelaki dan wanita ni ibarat lalat dengan ikan masin, ikan masin kalau terdedah macamana? kau orang fikir la sendiri..ini cerita perihal aku dengan wanita alaf baru, peristiwa ini berlaku pada malam krismas beberapa hari yang lepas..macam biasa dalam jam 7pm aku mula mencari mangsa(penumpang) mangsa pertama aku dapat di jalan b.bintang dalam jam 845pm..seorang perempuan cina usia dalam lingkungan 40 menaiki teksi aku katanya mahu ke ss/4 PJ..masa tu traffic biasa le KL memang jam teruk..aku panggil dia dengan panggilan ah so tapi dia suruh aku panggil saja auntie itu tak kisah la apa-apa pun boleh bukan kena bayar pun..dia sungguh mesra, dia tanya aku sudah kahwin ke belum aku cakap ya anak sudah lima..dia cakap "wa ini first time ada lelaki cakap ini macam, selalu aa dia orang cakap masih single ataupun sudah cerai, lu hati banyak baik aa" aku layan je..dia mula ceritakan pasal hidup dia sampai sekarang dia belum kahwin..aku macam tak percaya sebab macamana perempuan macam dia tak pernah kahwin sebab dalam usia macam tu dia boleh dikatakan ada rupa cantik waktu muda mesti lagi cantik..aku tanya dia tak pernah ada boyfriend ke?..dia kata dulu ada masa zaman sekolah tapi bapa dia tak bagi takut dia kena kongkek..hehehehehe!

No comments: