Tuesday, December 30, 2008

selepas beberapa hari berlalu hubungan kami semakin erat, dia semakin manja seperti manja seorang adik dengan abangnya..dia memanggilku dengan panggilan abangku ataupun my brother..aku senang sekali denganya walaupun aku mempunyai seorang adik perempuan namun tak pernah aku merasa hubungan seperti ini..setiap kali aku menjemputnya banyak mata-mata yang memandang padanya tapi dia buat bodoh je..sayang anak manja sepertinya yang dahagakan kasih sayang seorang ayah dan ibu namun semua itu tak dapat dimiliki kerana menjadi mangsa keadaan setelah kedua orang tuanya berpisah dan disisih oleh adik beradik tiri yang lain..katanya hidup dia terlalu tertekan sebab itu dia menyisihkan diri dan mencari ketenangan di luar sana bersama kawan-kawan yang memahaminya..macamana agaknya sekiranya ada yang mengambil kesempatan ke atas dirinya..kesiankan tetapi insyaallah dia akan ku jaga seperti keluargaku sendiri..aku rasa dia telah mendapat seseorang untuk dijadikan tempat dia mengadu,bermanja dan berlindung siapa lagi kalau bukan???????????!!!!!!!!!..maaf la jangan jangan cakap bukan-bukan pasal aku, aku tahu kau orang mesti bengang gila dengan aku..tapi sape2 rasa ikhlas nak berkenalan dengan dia sila tampilkan resume la mana yang layak aku akan buat sesi temuduga untuk kau orang ok..Untuk episod yang seterusnya kisah AKU DI CABUL..nak tau rajin-rajin le tengok blog aku ok..PASTI GEMPAK ORI TAK ADA BAHAN PENGAWET ok bye2

No comments: